divendres, de febrer 10, 2006

El meu "meme"

En Saül m’ha enviat un “meme” , que es veu que dins de l'argot "blogger" es un convit perque expliquis 5 manies o neures personals. Com veieu, alguna relació te amb el concepte científic d'unitat d'informació biològica. Doncs vinga, m’hi apunto:

  1. Començar llegint tota la propaganda del diari del diumenge, no els anuncis dins del diari, sinó aquells paperets separats que estan a l’interior o dins la bossa de la revista. Us puc assegurar que aquest ritual em porta una bona estona, però es que amb el cafè amb llet a un canto de la taula i el brioix que m’acostumo a comprar a l’altre, el diari es massa gran i m’ocupa molt de lloc, aquests paperets en canvi son super còmodes de llegir i a mes desprès els deixo caure al terra del menjador sense cap remordiment
  1. No suporto que em diguin “caballero”. Durant tot el temps que he estat vivint a Madrid molta gent tenia la costum de dirigir-se a mi, com es costum allà, amb un: “Buenos dias caballero”, “Todo bien , caballero”, “sera uno solo y unas tostaditas caballero ?”, ....... Sóc una mica hipòcrita i no ho vaig dir mai que no m’agradava, però la veritat em m’emprenyava bastant.
  1. Dormir sempre al mateix canto del llit de matrimoni, se que molts teniu aquesta costum però en el meu cas he comprovat que es una mica esquizofrènica. Algun cop que he arribat tard a casa, i m’he trobat la Natalaia dormint al “meu” canto del llit, tot i que ho he intentat no he pogut adormir-me al canto contrari i l’he hagut de despertar per fer un canvi (guanyant-me la conseqüent bronca, es clar)
  1. Mirar les sabates de dona, als aparadors de les sabateries. Considero que les sabates de les dones son molt mes maques que les d’home ( apart de les acabades en punta que considero horribles), sempre que puc m’aturo als aparadors de les sabateries per mirar-les.
  1. No m’agraden les anxoves, però no només no suporto menjar-me-les soles sinó que no puc ingerir cap tipus d’aliment que hagi tingut anxoves al seu voltant. Si al restaurant em porten amanida amb anxoves, demano que m’ho cavin, però ja els aviso que no em facin la “pirula” de tornar-me la mateixa amanida sense les anxoves.