diumenge, de maig 21, 2006

Elogi de Frank Rijkaard

No es meu, es part d'un escrit de Josep Lligades al número 342 de la revista foc nou.

"El que volia destacar és una altra cosa. I es que el senyor Frank Rijkaard no ha deixat de ser en cap moment una persona educada, que diu les coses sense cridar, que raona amb normalitat, que actua sense prepotència, que no convida a aixafar ningú .......". "El senyor Frank Rijkaard ha demostrat que d'aquesta manera també es pot triomfar. La qual cosa es una molt bona aportació a la convivència ciutadana, tal i com està tot plegat. Quan les televisions ensenyen que per guanyar en una televisió el que cal es cridar mes que el veí i no deixar-lo parlar. o que quan a la Cope ensenyen que l'insult, la insidia i la burla són eines importants per aconseguir els objectius, ....."

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Perfecte. En sóc un defensor. Aniria tot millor si els que manessin ho fessin imitant el seu caràcter. Només ha patinat el dia que es va atrevir a criticar en Rossell tot i ser un empleat del club.

Ramon Bassas ha dit...

Roland
Jo no hi entenc gens ni del Barça ni de futbol, però també m'agrada en Rijkaard (i em va commoure la columna d'en Pep al Foc Nou) i, ves per on, no tant en Rossell. És que no m'agrada com diu "Can Pitxa" enlloc de "Can Pixa" i el posat de pijo cantmanyanes (o de "pitjo") que no se li treu mai... però vaig errat, no?

Anònim ha dit...

No és que vagis errat. Hi ha gustos per tot. El que passa és que tota la colla del power point patinen pel mateix lloc i si en Rossell és pijo, que no dic que no ho sigui, en Laporta, en Soriano il'Ingla són pijos i 1/2 i el cunyadíssim que mana molt "pijo-facha". Però bé Visca el Barça.