dissabte, d’abril 21, 2007

Felicitats i Gracies

Dos amics meus, l'Elena Ferran i en Xavier Galceran, ens han anunciat aquesta setmana el naixement del seu segon fill en Martí, també aquesta mateix setmana la germana d'unaltre amic meu ens ha anunciat mitjançant un vídeo al youtube que esta embarassada.

Estic content en primer lloc per tots ells, perquè se'ls veu feliços, però també de manera mes egoista estic content per mi mateix, perquè el fet que s'hagin decidit ha tenir fills es un missatge d'esperança i implica que tenen confiança en el futur de tots plegats.


Fa poc vaig veure una pel·lícula que recomano a tothom “El hijo de los hombres”, en aquesta peli cula s'escenifica un futur on per raons desconegudes les dones no es queden embarassades, sembla com si la mateixa especie humana s'hagués decidit auto-extingir no reproduint-se mes. El resultat es una societat en caos total, fruit de no tenir cap esperança en el futur.


Elena i Xevi, moltes felicitats i també moltes gracies.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

MOLT BÉ PURRI. T'HAN DONAT PERMÍS PER LLENÇAR A LA XARXA LES FOTOS?
VA ARA ET TOCA A TÚ ANUNCIAR UNA BONA NOTICIA

Anònim ha dit...

Hola jo també em dic Oriol Ruiz m'agradaria conèixer a aquest noi que es diu comjo, deixeo el vostre msn, però posseu alguna cosa per a que jo sàpiga que ets l'Oriol Ruiz, moltes gràcies.