dissabte, de setembre 15, 2007

Fem inventari ..... Tonto

Aquesta darrera setmana, la cadena de venda d’electrodomèstics Media Markt ens està bombardejant amb una campanya publicitària on ens anuncia que estan d’inventari y que per tant rebenten preus. Per mi aquesta campanya era un misteri, no entenia la relació entre fer inventari i baixar els preus, fa poques hores però una falca publicitària a la radio m’ho ha esclarit tot: “........ a Media Markt estem d’inventari i no volem contar ”. Ahhhhhh ..... o sigui que es això, els fa mandra contar i per tant prefereixen quasi regalar el genero.

Sense voler-ho em venen un parell de pensaments al cap, el primer es que aquesta gent de Media Markt es una mica manta, mira que no voler contar, el segon es que potser contar els hi surt molt car, i si m’ofereixo per fer-ho !!!!! . Al cap d’una estona se m’acudeix que potser ve Nadal i s’han de renovar productes ....... , però si aquesta fos la raó segur que ens ho dirien: “.... preus baixos per entrada dels nous productes de cara a Nadal”, estic segur que a Media Markt mai ens tractarien com a Tontos

2 comentaris:

Anònim ha dit...

A mí m'és igual. Mai he anat a la moda

Carlos ha dit...

Hola,
T'envio aquest www.mataroparticipa.blogspot.com per si vols participar al bloc que l'Ajuntament de Mataró ha posat en marxa per recollir l'opinió i propostes de tothom respecte al seu Programa i Pressupost pel 2008. Ah, si vols, ens podem saludar el proper dimecres 17 a les 7 de la tarda a l’Audiència Pública al Centre Cívic de Pla d‘en Boet sobre això mateix, que és obert a tota la ciutadania.
Gràcies,
www.charlivistaalegre.blogspot.com


Carlos